halsont och skallebank men glad ändå...

Hur är det möjligt då?

Jo, jag har pratat lite med en tjej som precis har flyttat härifrån och hon har god kontakt med ett par som bor här i samma hus som mig fast på 5:an. Hon vet då om att jag är ute efter en lgh som är ungefär lika stor som min fast 3 rum och kök. Jag har saknat ett eget rum så enormt mycket och nu kke jag får den :)
Det fanns en lapp innanför min dörr där det stog att de kände N och fick veta att jag var ute efter en lgh. De skulle säga upp sin lgh i veckan och undrade om jag ville komma upp och se den. Det ville jag så gärna och ringde upp och åkte upp till dem med en gång:) Lgh var jättefin och bestämde mig ganska snabbt att jag ville ha den. Kostar bara 500kr mer än vad jag ger för min. Jag skulle även få behålla deras diskmaskin också om jag ville. Vi skall gå till Graflunds tllsammans på fredag och säga upp våra lägenheter hehe. Hoppas då att jag får skriva på det nya kontraktet. Wish me luck!! Går det som jag vill så flyttar jag i mitten på maj :) Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller alla tummar ja bara kan för dej vännen.... Ring o berätta hur d gick sen..... Kram

2009-02-10 @ 22:48:20
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Maorie

Kul för dig! Hoppas det går vägen. =)

2009-02-11 @ 08:53:50
Postat av: Margot

Oh va roligt, hoppas det går din väg på fredag, håller alla tummar jag har.

2009-02-11 @ 13:35:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0