Lördag morgon.

Åter igen piggelin *s*:) Ja är jue ledig denna helg så varför sover jag inte?

Tänker gå till frissan och höra om de har tid att klippa mig. Jag kommer nog inte att ha frisyren jag visade här på bloggen tidigare men nåt liknande iaf och kke lugg :) (det var ett tag sen jag hade lugg!
Idag kommer Hanna och Kari med lilla Elice.  Igår hade jag skittråkigt!! man märker av att man är rätt ensam ibland, spec när man är singel. Det finns många stunder jag känner att jag vill vara ensam för jag tycker det är skönt, man vill liksom ladda batterierna! Sen finns det stunder då det är skitbooring att vara ensam och igårkväll var det booooring! Har en del filmer på datorn jag kan se men inte ens det är kul att se ensam. (jeesuus stackars mig. asg) Tur den dagen är över nu hahahaha.
Ikväll är det Melodifestivalen (jaaaaaa)!!! Imorgon fyller Simpa 15 år!
Jag vill gå ut och ta en öl eller annars gå på fest!! Jag får väl fixa nån fest här hemma eller nåt :) Jag vill GÖRA nåt kul :) Behöver aktivera mig med nåt kul !! Vad ska det vara då? Nån som har ett förslag?

Har bakat LCHF bröd! Det blir nog gott ska testa igen. Jag hade i för mycket salt. fattar inte varför man ska krydda så mycket. Man ska ha i salt för att äggvitan ska styvna lite och sen finns det salt i osten... sen ska man krydda igen med salt och peppar och andra kryddor efter smak. Nä, jag råder er till att ta så lite salt som möjligt!! Det bästa med det här brödet förutom att det är nyttigt så kan man göra pizza på det :) eller varför inte tacos eller som korvbröd!! ja vad du vill :) Jag slänger in receptet här :) Ät och njut!  Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0