Onsdag em

Känns som att jag bara jobbar nu för tiden, behöver göra nåt kul snart! Vi ska väl träffas nästa vecka med ett par utav mina goa arbetskamrater. Är sugen på en kall öl jue :)
Ska jobba för Ritva imorgon och tar då ledigt på måndag istället. I helgen jobbar jag istället för Marie då hon tar studenthelgen åt mig i juni!! Skönt att ha det ur vägen sen och slippa ta semesterdagar. På tal om semester så har jag bara tagit 3 veckor i år eftersom jag vill spara dagar. jag har en vecka jag bara jobbar 2 dagar så det blir nästan 4 veckor iaf :)
Imorgon ska jag visa upp min lgh efter jobbet. (Nu börjas det). Hoppas att hon tar den så är det gjort sen hehehehe.
Jag vill flytta NU! Skrev jag att jag vill flytta NU?! hehe åh längtar. Ska beställa bredband från stadsnätet. Hittade ett bra paket med internet och telefoni för 288kr. Är jue hälften av vad jag ger idag. Elen var jävlig billig denna månad, hoppas att det fortsätter, då har jag sparat in pengar när jag byter till en 3 a sen :)

Toni har äntligen hittat en dator och då kanske han flyttar in till sitt rum igen hahaha. Är lite jobbigt när han och kompisarna sitter i hallen framför min dator *s*.

Har smsat med min vän Hanna som opererat magen i måndags. Nu mår hon bättre och längtar hem. Hon sitter just nu och undrar hur hon ska få i sig 2 liter vatten hehe. Nu börjar hennes nya liv med mindre intag av föda och sen rasar hon i vikt. Skönt för henne :) Hoppas allt går bra!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0