Visning av lgh

Det har varit 5 st här och kollat min lgh och alla vill ha den. Verkar som att ingen utav dem har fått den. Ikväll kommer det 2 till  som vill titta på den. Hoppas nån utav dem får den nu. Är lite tröttsamt att få hem en massa människor som är nyfikna *s*. Vill bara att det ska vara klart. Vi håller tummarna hehe.

Idag så är jag ledig och ska väl bara ta det lugnt. Pappa kanske dyker upp och tar en fika. Toni har ledigt från skolan och på torsdag blir det party för hans del. Då är det 100 dagar kvar till Studenten!!

Hur går det med lchf?! Nja jag stog still med vikten i 2 veckor, en vecka när jag var sjuk. Tråkigt :( men jag har ett snöre (hittade inget måttband) som jag mätte runt midjan med för ca 5 veckor sen och har nu kortat av den med 3-4cm sen dess så nåt händer det väl. Mina jobbarbyxor börjar det kännas som att jag har loosat lite vikt, brallorna hänger i rumpan men wtf, häcken vill jag jue inte förlora hehe. Nåväl om en vecka är det 8 veckor sen jag startade med det här så vi får väl se om det rasslar till lite på vågen. Jag GÅR till jobbet varje dag och det händer att jag GÅR hem också! (dutti flicka) :)

Toni vill att han och jag ska åka iväg utomlands nån vecka eller 2. Vi har spånat lite kring Jul kke :) Det skulle vara skitkul!! Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0