Blogga??

Knappt man hinner med sig själv hehe. Så vad händer? Jo nu har vi flyttat äntligen, det var den tyngsta flytt någonsin, man tror att allt ska flyta på och man är 18 år och orkar med allt.. ack vad jag bedrog mig. Nästa gång jag flyttar så ska jag ta semester, det har vari skittungt att jobba, flytta och flyttstäda samtidigt! Han som skulle putsa fönstren hade inte tid så jag fick putsa själv och fick hjälp av Toni och hans Emelie. Ni är helt klart bäst! Sen alla som ställde upp och flytta möblerna, jag är er evigt tacksam, ni är undeerbara och sist men inte minst min älskling och hans lilla dotter som var med och flyttstädade det sista. Älskar er! TACK!!  Har fått ordning det mesta här i lgh och nu är det snart dags för STUDENTEN!! Tror nog det flyter på också, det flyger pengar här och jag blir en fattig kyrkråtta när detta är över hehe men Toni får ett minne för livet! Det är det värt!! Ska börja med teorin på krekolas och så har jag bokat en lektion i körning me, vad jag ska få slantar till det är en gåta men men haha, det löser sig.. väl? *s* jo det  måste det *ler*. Känner mig taggad att börja köra iaf!!
Har fått hem ett skrivbordsskåp som jag ska köpa av Micke. Jättefint där jag kan ha mina papper osv, känns som att jag har ett eget kontor i mitt sovrum... såg ni det sista jag skrev? mitt sovrum.. jaaaa jag har ett eget sovrum, jag säger som Micke, snart 40 och äntligen ett eget sovrum *s*!! har varit runt och kikat på utemöbler med Rick till min balkong, har sett några fina på jysk och sen en på ÖB faktiskt som jag föll för. En i aluminiu/stål och glasbord. Bordet var runt och stolarna med hög rygg som man kunde fälla bakåt lite. såå fina, vill ha!! Men har inte råd nu, Kostar 1900 och så får man en parasoll på köpet, var jag ska ha den nu då *s*. sen ska man ha dynor med.. ja ja suckar, vad är en bal på slottet!!
Tråkiga saker och roliga saker händer samtidigt!! Vart besviken på 3 st som inte ställde upp och hjälpte till när jag flyttade, inte EN person som vissa tror. Ja, jag vart besviken och har inte sagt direkt att jag vill säga upp bekantskapen med dem utan skrev på FB att folk som sviker en kan man vara utan. Så tycker väl alla eller? En utav dem var min bror som tydligen är grinig på mig, anledningen är..???? jag har inte en susning, han kommer inte ens på Tonis student, jag menar ska Toni behöva lida för det? Nä i svåra och jobbiga tider vill man att vänner och familj ställer upp för varandra. Ja den senaste tiden har jag inte varit särskild pigg, haft ont i kroppen, ångest och stressad till max, tur jag hade Rick som tog hem mig till Hällberga så jag slapp se skiten hemma i gamla och nya lgh. han kände inte igen mig , knappt jag kände igen mig själv. När studenten är över då slappnar jag av, Nu när jag flyttat så är det en stor sten som tagits bort ifrån mina axlar!

Nu ännu tråkigare nyheter, jag vet inte om ni minns min arbetskamrat som blev över fallen och rånad på vägen hem från jobbet en kväll. Hon kom och jobbade nån vecka sen blev hon så sjuk, hade ont i ryggen, benen bar henne inte, blev lite förlamad i ansiktet. En dag var hon gul i ögonen, blev sjukskriven igen och åkte akut till lass där de tog prover och upptäckte att hon hade levercancer :( :( då gav hon upp. Hon avled tyvärr natten mellan sön och måndag. Vi har sorg på jobbet och hon finns i våra tankar jämt :( R.I.P Ingegerd. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja du gumman, du har verkligen slitit hårt, och Antonio också. Ja det är tråkigt när man har räknat med att få hjälp, och så blir det inte så, då blir man ledsen, men som tur e har du OSS som alltid finns är. Puss och kram på dig.

2009-06-03 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0