onsdag

Är hemkommen från min teorikurs, det var tredje gången av fyra. Jag tycker att det är skitkul och kommer nog att sakna det efter den fjärde och sista gången. Idag fick jag ett leende från våran lärare för han tyckte att jag var påläst *ler*. Äh lite skyltar kan man väl hehehe. Han frågar och jag svarar. Busenkelt *lol*. Idag på  em skulle vi haft personalmöte men det var inställt och istället fick vi besök av Petra som fick en dotter för 5 veckor sen. Lilla Miranda var sååå söööt. och såå liiten :) Skickar in en bild sen. Petra var också söt och klädde bra som mamma vilket inte många utav oss trodde för några år sen *ler*. Vi fikade på gräddglass och jordgubbar oj oj vad gott det var!! Jag har inte ätit så mycket jordgubbar kom jag på och köpte med mig en låda på vägen hem!
Vad skönt det är med värme och sol *njuter*.
Det känns som att dagarna är fullspäckade jämt, full rulle hela tiden, man måste göra si och man måste göra så och sen gärna hinna med det och samtidigt ta det... varför känns det som att jag måste med tåget jämt? Min kropp är på helspänn och jag fattar inte varför... jag visste att 2009 skulle bli ett hektiskt och roligt år men just nu känns den bara hektisk... jag måste varva ner annars blir jag sjuk. Det kan jue vara så att man känner att semestern är på ingång snart. Hoppas bara att man slappnar av då och tar dagen som den kommer. Det skulle vara kul att åka iväg på nåt men jag vill helst slippa alla måsten.. Ligga i en hängmatta och träffa goda och roliga  vänner  är semester för mig! Jag sa till grabben för inte så länge sen att det var ett bra tag sen jag var hemma en hel dag och inte gjorde någonting. jag låg i soffan och tittade på såpor och smaskade på praliner eller nåt och sov lite och sen tittade vidare, kkke tog ett bad och rådde om mig själv... lite självterapi.. JAG MÅSTE KUNNA TA MIG TID!  Hoppas ni tar er tid för er själva, skriv gärna och berätta vad ni gör då. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Du somnade visst tidigt i kväll, vi hörs i morgon, puss från lillsnorre LER

2009-06-24 @ 23:15:48
URL: http://creedence.blogg.se/
Postat av: Marie

Vill bara säga att ja har ingen aning om vem den där kickan är som kommenterat dej i min blogg..... Hmmmm.... Varför ge sej på dej när det är min blogg hon kommenterar i.....?????



Hoppas allt e bra me dej iaf, trots total jävla värme.... phu....

2009-06-30 @ 15:34:16
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0