söndag- ett varmt bad förlänger livet ;-)

Hej alla deprimerade i regnrusket, ja man blir väl det om inte annat... Nu har det regnat i 14 dagar och jag tycker det får vara nog nu. Man kan jue hoppas att det blir fint till midsommar! jag jobbar hela midsommarhelgen och det är ok tycker jag. Behöver pengarna nu då jag börjat med körkortet via Krekolas. har teori nu 4 onsdagar på raken (har haft en) och så körde jag i fredags och det gick faktiskt rätt bra. han tyckte jag var duktig med växlingen hehe :) Vi tränade på dragläge och krypkörning och växling upp till 4:an :) Det var skit kul och han jag körde med var så lugn och fin hehe :) Det är samma kille som håller i teorin! Idag så var jag och Rick på handledarkurs. Rick ska bli min andra privata handledare till B-kortet. Det kommer att bli en prövning oss emellan och funkar det så funkar allt mellan oss *s* Time will tell :). Vi får inte köra Ricks bil eftersom den är en automat, vi får låna bil tills jag får hem min bil som jag förmodligen ska köpa av en vän (tror det var i juli) ska ringa sen och höra. Annars så  är jag intresserad av nån billig bil, ser ni el hör om en så plinga mig :)

Studenten gick väldigt bra. Vi var väl en 20 pers och vi hade det så bra. Tonis pappa var här och fixade maten och det blev så gott så. De åkte hem tidigare än jag trodde så det var ännu bättre hahaha. Nåväl, nu är det över och jag har slappnat  av. Mår mycket bättre nu och stressen har nästan helt lagt sig!!

Har börjat aklimatiserat mig här hemma med. Nu när man flyttat så vill man ha nya saker hela tiden. Jag och Toni behöver ha taklampor till våra sovrum. Jag vill så gärna ha nya balkongmöbler, blommor och plantor (köpte en tomatplanta på vilsta marknad :)  ) lite lyktor och gardin/draprier som man kan hänga upp på balkonen, köksklocka.. ja you name it.. Fastighetsskötarn har varit här och fixat en hel del, han har bara 3 skåpluckor som skall lackas och sen får vi se vad de säger om tapeten i köket som är blekt och ful. Rörmokaren har varit här och bytt ut handfatet..
Det har varit en lugn helg och min karl har varit och är världens goaste, riktig myshelg :) Vi var en sväng igårkväll och idag på fm till Gert och hans fru Elisabett, de vill ha hjälp av Rick med att bygga en altan. De vile bli klara med det före midsommar så då får man jobba på trots skitväder. jag frös så in i h-vete där ute, även fast vi var inne idag på fm så var det så rått och kallt inne med.. Brrrr, trodde att nu blir jag sjuk... så då är det skönt att komma hem till en varm lägenhet och ett härligt badkar som man fyller med varmt vatten. sååå underbart att ta ett bad närman är som is i kroppen!!
Nu har jag väl glömt hälften av vad jag ska skriva om men det får komma sen. Ta hand om er där ute och be om en SOL snarast! Bye♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja du lilla tjejen, visst var det en mysig helg. Men du har ju inte hajat, vi FÅR köra min bil lika mycket som en manuell, men kursledaren tyckte att det var att röra till det.:) puss "Lillsnore" haha

2009-06-14 @ 22:16:01
URL: http://creedence.blogg.se/
Postat av: Cinthia

Hej!

Kul att Graflunds har gjort något med lägenheten... t ex bytt handfatet vilket vi önskat sedan länge. Hoppas att du trivs och att det inte blivit 35 grader i köket ännu som förra året.

2009-06-29 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0