En vanlig tisdag..

Jobbade till 13.30 idag och det kändes som att jag agerade telefonsekreterare mestadels av dagen.  Vi ska äta på Papas Tapas den 7 april och det är jag som har tagit tag i det så det blir gjort före påsk. Det känns som att jag upprepar mig men vi ska fira 2 st 40 åringar och en som fått pension :) Efter jobbet gick jag hem till Marie. S för att sno en kopp kaffe och prata lite siit :) Det var trevligt och när det var som trevligast var jag tvungen att gå hehe. Hoppas på att få höra fortsättning följer snart *s* ;-). jag fck se Emils studentkläder och ett kort på honom med kostymen på. My god så stilig han blev :) Stora karln!! Man kan inte fatta att dessa snorungar som Emil och Toni ska ta Studenten i år!!
Toni var och tränade och nu sitter han hos Filip och pluggar (säger han iaf *lol*) och själv så har jag ätit mat och tänkte softa lite nu. Ett tips är att ni måste se "The 40 year old virgin på tv 6 ikväll 21.00" hehe den är bra :)

Take care all. Bye <3 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0