Gnällkäring

Måndagkväll och jag är väl lite halvtrött. Har ont i båda armar och handleder är svullna. Ska äta en kur med ipren och alvedon 5-7 dagar så får vi se om inflammationen ger sig, kan jue knappt skriva med handen. *suck* vad ont det gör!! har jobbat med smärtan hela helgen och nu är jag ledig fram till onsdag kl 13.00. VILA? Hm ja om det finns tid! Toni har fått sin nya säng och han är överlycklig. Vad skön den är, funderar på att köpa en till mig med sen men jag vill ha en större. Min säng är så ful och madrassen är gammal. I helgen när jag har jobbat så har jag stött på 3 idioter. En äldre fyllekärring frågade mig om jag visste var en utländsk kille på 20 år bor, han skulle visst sälja hasch sa hon, oss emellan hysch hysch, jävla korkade käringjävel, står det drugdealer i pannan på mig eller?? I samma hus stog det en karl och väntade på hissen rökandes!! Sa till han - Står du här inne och röker??? Ja sa han lite generat. Du går ut och röker sen kan du ta hissen vart fan du vill. Det roliga var att han gick ut. hehe. Den 3e idioten höll på att köra på mig imorse. En yngling som knappt skrapat på bilrutorna. Jag trodde jag skulle hoppa upp och hoppa på hans bil, vart så rädd och ARG! WTF!! Åkte hem efter 12.30 idag för jag orkade inte vara kvar på jobbet. Fan vad grinig man blir när man har ont från handlederna till axlarna. ja ont överhuvudtaget!! Tack snälla Rick som ställt upp och hjälpt oss få hem sängen och för att du hjälper mig att få hem varor imorgon!! Sist men inte minst Tack för Rosorna jag hittade i min säng när jag skulle lägga mig i fredags, kom som en chock haha men en trevlig överraskning!! Nu skall gnällkärringen ta och försöka vila lite, orkar jue inte sitta och trycka på tangenterna heller. Suck Bye♥

Kommentarer
Postat av: Margot

Stackare, hoppas det ger sig och du ibland är det jävligt skönt att bli riktigt förbannad, forsätt så.

2009-03-31 @ 07:39:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0