Idag ledig imorgon semester!!!

Sitter här igen framför datorn och myser. Är ledig idag och ska väl kolla nån tvättid och sen plocka lite här hemma. Tycker att det är tråkigt väder med snö och blask, längtar faktiskt efter våren nu. Klockan 15 i em ska jag faktiskt börja styrketräna igen!! Mitt medlemsskap på nautilus har gått ut efter ett år och jag bryr nog mig inte om att förlänga det eftersom jag kan gå och träna Gratis på Värjan eller kommunhälsan. I em ska jag gå till Värjan! Härligt, det ska bli skönt att börja igen :). Imorgon tog jag semester eftersom jag vill gå och se Dr dahlqvists föreläsning om LCHF. Annars så skulle jag ha jobbat kväll. Har ringt och bokat mig en biljett, får gå solo men går jue det med. Vet jue fler som ska gå dit och höra på henne. Det ska bli mycket intressant! Har hållt på i snart 10 veckor och vill höra om fler tips och annat som man har missat! Det här med LCHF har funkat så jävla bra och jag är jättenöjd med det. Flera på mitt jobb har hakat på spec nu när de sett att jag har gått ner lite el ja 6 kg är inte såå lite hehe. Ska väga mig på måndag igen så får vi se om det blivit lite mer :). Får nog köpa mig en ny våg IGEN. Köpte en billig variant på öb och den funkar jue inte *suck* Nä, ska man ha nåt som funkar bra, då får man inte snåla på slantarna utan lägga till lite mer.

Det stog i tidningen om när Toni hjälpte busschauffören och att det gjorts en anmälan. Bra!!
Bye ♥



Kommentarer
Postat av: maraina

vad modigt av honom!! vi behöver mera civilkurage i Sverige idag!!

jag vill gärna start band med dig!!! hahaha vi kan vara millivanilli!!! asg

ha de gott

mariana

2009-03-11 @ 17:43:09
URL: http://marianaskeramik.blogspot.com
Postat av: Maorie

Va kul då ses vi i morgon kväll.

2009-03-11 @ 18:20:43
Postat av: Anonym

Om det är någon som är duktig så är det du, det syntes verkligen på dig att du gått ner.

2009-03-13 @ 19:58:47
Postat av: Margot

Om det är någon som är duktig så är det du, det syntes verkligen att du gått ner

2009-03-13 @ 20:00:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Margot

Sådär ja nu har man klantat till det igen och skrivit två gånger he he

2009-03-13 @ 20:10:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Nicko

Det gör inget, det tåls att upprepas hahaha. Roligt att höra. Tack :)

2009-03-14 @ 14:04:45
Postat av: Maorie (forsberg)

Nån som skrivit som Maorie? Haha. Det är ju jaaag. Inte jag som skrivit det där ju...

2009-03-15 @ 18:03:20
Postat av: Nikolina

Nä haha, jag upptäckte det när jag frågade Margot var du var på föreläsningen hehe ;-)

2009-03-15 @ 20:22:23
Postat av: Maorie

Haha... Jaja... Nån som vill vara mig kanske. ;)



Nej nu kom jag på! Jag skrev ett inlägg till dig förut från mammas dator och då skrev jag ju i min signatur istället för mammas som redan stod där. Hon måste ha glömt ta bort min när hon själv skulle skriva sen.. phu.. mysteriet löst. Man blev ju nästan rädd. ;)

2009-03-16 @ 08:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0