Lördag härliga lördag

Vad skönt det är med ledig helg! Igår var jag och fikade hos en kompis jag inte träffat på väldigt länge. Hon hade gjort om hemma,köpt nya möbler och tapetserat om, snacka om att det kliade i mina fingrar, jag vill också fixa och dona men får snällt vänta tills jag har flyttat vilket känns som att det aldrig blir av nu hehe. Sen så stack jag ner och tränade på Värjan (duktig tjej). Fredagskvällen tillbringade jag med att tvätta (kul kväll hehe) men det känns ok faktiskt, det blir jue roligare ikväll då det blir Singstar hos familjen F :) det var verkligen längesen och det ska bli kul att se järngänget igen hahahaha. Marie, jag har varit hos en sångpedagog hela veckan och tränat upp rösten. Whatch out hahahahahaha. Det kommer att gå åt h-vete *s*. men kul!
Vikten? hm händer inget just nu :( 6 1/2 kg wtf? men men, det har varit så förut då jag stog still i 2 veckor och sen började gå ner igen. Maria säger att det går sakta nu, är väl bra det men jag är jue så ivrig.. får tagga ner lite. Kan jue bero på att jag börjat styrketräna nu.. vi får se. Fuskade faktiskt i torsdags, jag åt en halv small pizza från American pizza :( men hade gått hem från jobbet innan. Gott var det iaf ;-).

Har gjort nåt som jag är väldigt stolt över hehe. Jag har minskat mina kostnader per månad med 600kr. har justerat om bredbandet och telefonin, min el har sänkts och jag tränar inte på Nautilus längre utan på Värjan där det är gratis för kommunanställda!
Det betyder att sen när jag flyttar i maj till en lite större lgh så går jag  plus minus noll :) Bra va? :)
Bye <3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0