Ny chef.

Onsdag och dagarna bara går. I måndags efter jobbet följde jag med Rick till Töreboda. han ville hälsa på sina päron för det var ett tag sen han träffat dem och ville ha mig med sig av en anledning. Jag hade ändå inget för mig och var ledig på tisdagen och hans päron har jag träffat förut. Det var roligt att se att Ricks mamma mådde bra, hon hade gått upp i vikt och var väldigt glad och pigg, en stor skillnad sen sist jag träffa henne. Härligt! Vi var även ut till Ricks syster J och tittade på deras nya hus de flyttat till. Mycket fint och roligt för dom. Vi åkte hem igår em och jag åkte då direkt hem till Gunnel, där vi skulle ses *järngänget från jobbet* Vi firade Gunnel som fått ett långvik hos oss och Maria som har blivit mormor till en liten Lilly! Vi åt en smarrig kräftsoppa och så var det ostar med såklart och liite viin *s* Gott så ;-)
Jag var inte hemma förren efter 24 hehe. Toni undrade när jag skulle komma hem *ler* På tal om Toni så fick han sin fina studentmössa igår. Ska fota den sen så får ni se.
Idag börjar jag kl 13 med förmöte och personalmöte och sen kvällsjobb till 21. På personalmötet ska vi få träffa vår nya chef som heter Kristin. Hon har varit chef för nattpattrullen tidigare och ville till oss nu. Kristin är bara 3 år äldre än mig och det ska bli intressant och se vem hon är *s*. Hoppas att hon är bra!
Nu får ni sköta om er och ha en skön dag. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du o Rick kan umgås som vänner :)

Lycka till me nya chefen, hoppas hon e bättre hos er :)

2009-03-04 @ 09:05:49
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0