Söndag kväll

Tänkte kika in här och summera helgen :)
Denna helg har varit underbart skön eftersom jag har mest tagit det lugnt och sovit ganska mycket vilket var behövligt. har känt att jag varit fruktansvärt trött ett tag nu. Har jobbat 3 helger på raken och bara varit ledig nån dag här och nån dag där och det hjälps jue inte så mycket :) Så jag tog igen det denna helg. Maria drog iväg mig till The wine club i  går kväll och det var såå trevligt :). Det ligger där gamla E-tuna ölkultur (ölklubben) låg förut innan de flyttade till gamla vapenmuseet. Det står Affärn på huset så jag vet inte vad det heter men hon säljer vin och igår tog hon dit 2 band som spelade för oss vilket var skitbra spec ett band som gjorde sin debut där. Det var 3 kvinnor i 40 års ålder, skitfräckt :) De berättade hur de kom fram till att de skulle börja spela i ett rockband. De sa så här.. nu när vi är över 40 så kommer vi att dö snart (asg lol). Så vad vill vi göra nu innan vi faller ihop och dör?! Jo de tänkte att spela i ett rockband skulle vara skitkul, sagt och gjort och de var jätteduktiga och förbannat roliga, de sjöng om livet de lever och hur det kan vara 'fniss* ja de var jättebra. För första gången så kände jag att jag vill nog fylla 40 iaf hahaha. Jag sa till Maria, Anna och Karin att thats it, NU ska vi starta ett rockband fy fan vad kul!!! De ville inte det (chickens) hehe. Nån annan som vill vara med i mitt rockband?!!! Det skulle vara så AWESOME!!

Ang min lgh så måste det vara nån som fått den eftersom lgh inte finns med på nätet längre. Jag har inte hört nåt iaf men lär väl göra det innan det är dags att flytta.

Tittade på reprisen av Andra chansen,  ja, jag vet inte vad jag ska säga, hade hoppats på Lili och Sussie och starpilots men ingen av de gick vidare, Det skulle inte förvåna mig om ugglan vinner hela skiten, det tråkiga då är att hon slår inte i Europa med den låten. (gilar den lite nu iaf hehe)

En dröm vore att få dansa med de läckra piloterna i starpilots nam nam ;-) I LÖV men in uniform *s* Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0