Söndagsmorgon..

Här sitter jag framför datorn med en kopp kaffe och tänkte skriva ner ett par rader, känns som det var ett tag sen. Nu har jag haft det lugnt i 3 dagar med visning av lgh, man kan undra varför?! Jag har inte hört nåt om någon har fått den. Vi får väl se nästa vecka. Jag jobbar på och det känns som att det är det enda jag gör nu för tiden. Jag och Maria ska hugga tag i de andra två R och G så vi kan gå ut och ta lite saft!! ;-) Jag fick en jättecool spegel av Marias dotter Lina. Hon skulle kasta den och hörde då att jag var ute efter en :) Lina ska få sin första bebis. Beräknat på tisdag och Maria studsar varje gång hennes telefon ringer hehehe. Tänker köpa nåt till bebisen eftersom jag fick spegeln av henne, hon ville inte ta betalt. Min syster L ska också få bebis nu beräknat på fredag :) Lyckliga dom :)

Har tjuvvägt mig *s* Vägde mig igår för Toni var envis och ville se om det hänt nåt. Jag hade tänkt vänta till måndag då jag har hållt på med lchf-kosten i 8 veckor. Resultatet blev följande. 5,6 kg har jag loosat. Awesome, jag är jätteglad ochh nu är det bara roligt att fortsätta. Nu börjar mina arbetskamrater se att jag blivit lite mindre hehe. Det är så roligt att de märker det och jag har tagit dit min lchf kokbok bok som de vill kika i. Fortsätter det så här så blir jag nog fin till Tonis student :) Bara jag hittar klänningen. Blir nog en tripp till Västerås eller Stockholm för här har jag aldrig hittat nån klänning!!

I slutet på denna månad så ska jag köpa en ny säng till Toni från Ikea, behöver en garderob till hans rum uppe på femman med men det är som Toni säger, det kan vi vänta med tills vi flyttat och ser hur det ska få plats i hans nya rum. Bara det att jag är så jävla ivrig, jag vill köpa NUUUUUU! jag vill  flytta NUUU, Jag vill att allt ska hända NU!! *frustar* *ler*.

Nåväl, vad är en bal på slottet?!  Bye♥

Kommentarer
Postat av: Margot

Fy fan va du är duktig, försvinn bara inte för oss.

2009-03-01 @ 11:49:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Nicko på jobbet

Nee ska försöka :) Tack Margot :)

2009-03-01 @ 16:57:11
Postat av: marie

Va kul att se resultat! Åh vad jag avundas dig... önskar jag också var inne i loose-weight-dimman... =( Tyvärr är min självkaraktär inte lika bra som din...



2009-03-02 @ 08:26:14
Postat av: Marie

Tummen upp för dej gumman.... Önskar ja klarade av d ja me..... Du e duktig, kommer va fin till studenten :) Kommit igång o tränat än då???



Kramen

2009-03-04 @ 07:58:10
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Marie

Hmmmm.... La in en kommentar för en stund sen, men den kom visst inte me.....

2009-03-04 @ 08:41:13
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0