Förkyld= pest?

Ledig helg, kul kul men förkyld som heter duga. jag får vara glad att jag inte har ont i halsen.. inte än iaf!!
Det har hänt en del under veckan men orkar nog inte ta upp det här mer än att Sussie har tatuerat sig och jag var med :) Så jäkla snyggt blev det :) Man blir jue sugen ;-)
Jobbigt att vara förkyld, huvudvärken är värst för att inte nämna att man är helt ensam oxå, ingen som vill umgås med en förkyld spec inte mina grabbar, den ena ska på studentkryssning och den andra målar hellre hus än är med mig :( synd om mig juuu... man känner sig jue alltid lite friskare om man har sällskap!! Marie var här igår och hon är inte rädd för att bli sjuk hon inte :) Sådär, nu har jag fått gnällt lite, känns alltid lite bra att få gnälla haha. Nu mat och sen vila.. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Vet hur det känns vännen, va ingen som vågade sej till mej heller när ja låg i två veckor.... Du va den enda ja fick besök av på slutet :) Krya på dej vännen//Kram

2009-05-16 @ 14:40:38
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0