Helgen avslutades fint :)

My name is Knuttelina, Nikolina Knuttelina ;-) Har åkt hoj, nja inte själv utan har blitt en spätta ;-) FAN vad häftigt det är, man flyger fram överallt och ingenstans, vilken frihet :). I torsdags kände jag att jag hade en förkylning på g och mycket riktigt så har jag legat däckad i helgen och tyckt synd om mig själv. Toni var på studentryssning och Rick var till Forsbergs och målade (tyckte han skulle va hos mig o ta hand om mig hehe (ego girl, mycket ego när man är sjuk jue). Nåväl, känner mig bättre idag så vi åkte en tur til malmköping och käkade och sen till Strängnäs där vi tog en kaffe hos Hanna och Kari. Det var jättekul att träffa dem igen och de var lika glada att se oss! Hanna var så fin, hon har gått ner en del nu och det syns! Hanna ska sälja sin bil och frågade om jag ville köpa den! Kari berättade att de har fixat till den väldigt mycket och Rick tyckte det var ett bra pris. Vem  vet jag kke har en bil i sommar!! Är väldigt sugen iaf, sporrar en till att ta kortet nu!!  Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0