Krekolas here I come !!!

Jahaa då har man skrivit in sig på Krekolas då :) Teorin börjar den 10 juni och pågår 4 onsdagar på raken. Tänkte boka körtid med en gång men var tvungen att kolla hur jag jobbar så jag får ringa till de om en tid då jag kan! Nu finns det ingen återvändo! Känner mig rätt så taggad faktiskt, hur svårt kan det va? ;-) sen var vi till pappsen och fikade och pratade om allt möjligt och studenten. Vi blir ca 25-30 st. Hoppas folk kommer i omgångar annars får vi sitta i knät på varandra. Det löser sig nog, försökte få tag i Tonis pappa men men.. han hör väl av sig sen. han ringer till Toni jämt.. är jue bra om han kan höra av sig till mig.. eller? *s*

Cinthia kom ner till mig då hon var i lgh på 5:an. Hon och jag har kommit överens om ang flyttning ett par dagar tidigare. Jag får börja flytta in onsdag och torsdag innan helgen, fredag behöver hennes man ev (kke inte) ha internet pga av sitt jobb men det gör jue inget att vi har slängt in möbler. Vi kom överens om att de inte behöver städa vilket är ok för det är inte spec skitigt! Det blir jue skitigt när vi flyttar in ändå.. Tisdag den 26 på em får jag nyckel så då kan vi börja flytta :) Alla som vill är välkomna att hjälpa till hahaha :) onsdag och torsdag 27 och 28 maj kör vi på med resterande möbler. Härligt.. snart så :) Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0