Man ska lyssna på sin kropp.. säger de..

Hallå där ute, nu har det gått ett par dagar sen jag skrev sist och vad har hänt och vad kommer att hända? Jag jobbade fre-mån och idag tisdag är jag ledig!! Väl behövligt men ändå så har jag jobb här hemma med *s*.
Fredagen jobbade jag 12-21, lör 07-14 efter jag slutat kom Rick och hämtade mig. Vi åkte och köpte mat, vidare hem till mig för att packa lilla väskan för vi skulle ut till Hällberga för att förbereda oss för fest senare. Rick skulle ta ut pengar och jag satt kvar i bilen då jag ser en volvo stog framför oss och när han skulle iväg så backade han på mig, och var färdig att åka iväg som om inget hade hänt. Rick såg detta och vart vansinnig, sprang efter volvon, krävde att han skulle stanna och frågade vad han pysslade med. Han som körde bilen trodde han kom emot trottoarkanten ( ja tjena). De konstaterade iaf att inget hänt Saaben och allt slutade bra. På kvällen var vi till Micke på fest, vi var en 10 st och vi hade skitkul!! Sen drog vi alla till odlaren på RSAH tror jag det hette. Liveband och dricka med gott folk, vi satt ute hela kvällen! Skitmysigt och trevligt!! Jobbade kväll dagen efter 12-21.... lite bakis hehe. Det gick bra så länge jag inte böjde mitt huvud.. måndagen var lite värre, antar att det var sviterna efter helgen. Jag mådde uruselt.. trodde jag skulle svimma, hade ont överallt, tryck över bröstet, ont i huvudet, ja fy fan vad vidrigt, tänkte .. får jag panikångest nu?? Hur känns det? Har bara läst mig till hur det är, aldrig haft nån själv.. vidrigt var det. var tvungen att ta mig lite tid för att lägga mig och vila en stund. jag kunde inte slappna av, kände mig så himla sönderstressad... jag hade väldigt mycket att göra på måndagen ioför sig men ändå???!! Som tur var så släppte det lagom tills jag slutade kl 16.00. Befriellse kan man lugnt säga.

Antar att kroppen talar om för mig att tagga ner lite. Det är många bollar i luften och det känns som att jag inte hinner med och jag stressar upp mig i onödan. jag klarar liite stress men mycket stress fixar jag inte. Ikväll får vi en nyckel till nya lgh och vi kan börja bära upp saker, imorgon startar flytt av möbler och det ska bli så skönt att äntligen få komma upp till 5an. Min gulliga son och hans vänner ställer upp med det. jag jobbar tyvärr kväll och jag kan inte ta semester pga för dåligt med vikarier. Inga problem säger min son, jag och grabbarna fixar det. Jag är världens lyckligaste mamma. Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få :) Så ikväll och veckan ut flyttar/städar vi den tid vi kan :)
I juni startar teorin på Krekolas och jag har bokat en körlektion med !!
Har pratat med Tonis pappa och han har lovat att komma och fixa maten till studenten, han fixar även tårtor och annat smått och gott. Hoppas han håller sittt ord. Pappa fixar dricka, jag tror nog att allt löser sig. Tur man har sina nära och kära som hjälper till. Tack till er. jag älskar er!!

Så nu (lilla) kropp.. kanske du kan lugna ner dig och se att allt löser sig till slut! Klappar på magen! Ha det gott där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

hahaha ASG, vad söt du e när du försöker dig på svänska haha, och för Er som läser denna blogg, en liten rättelse bara, vi var inte på RSAH, vi var på SHRA i Odlaren.... puss lilla gumman, jag ser fram emot örfilen haha

2009-05-26 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0