Vilken skön och vacker helg!

Hej alla glada! Tänkte summera helgen lite.
I fredags var det dax för Tonis Student Bal! Jag och Rick åkte ut skapligt med kamera och mobiler i högsta högg!! Vi hade väldigt tur, Toni kom med bil nr 3. En vinröd mercedes, skitsnygg! Bilder finns här nedan. Toni satt som en kung därbak i bilen *fniss* och vad vacker han var i sin frack *stolt mamma*. Hans dam heter Petra och bar en jättefin balklänning som är GRÖN. På bilden ser det ut som att den är blå. Ja de var sååå fiina :). Jag sprang fram och trängde mig bland folkmassorna för att ta bilder hehe. En kvinna brevid mig sa - Du måste vara Antonios mamma! Hon presenterade sig som Petras mamma och där stog vi och mös med våra ungdomar framför oss. *stolta*. Sen åkte jag och Rick till Forsbergs och hjälpte till att måla garaget. Lillstugan, friggebon är klara och garaget är snart klart och sen ger vi oss på huset. Det var faktiskt riktigt kul att måla. Jag trodde att jag skulle få ont i handlederna men det kändes mer som en träning. Så skönt!  Dit åker vi igen och målar :), det finns bilder på oss på maories blogg hehe!! Ja det var en skön avkopplande helg och jag lyckades bränna mig av solen på armar och ansikte men men, det var såå skönt därute i sumpan :) Lite jobbigt är det med allergin men det ger nog med sig snart då det mesta har slagit ut. Idag regnar det och det är bra, behövs också. Den här veckan jobbar jag 6 av 7 dagar och snart blir det flytt med :)
Ha en bra dag alla :) Tack älskling♥ för lånet av din kamera :) Det blev jättefina bilder! Puss. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hmmmmmm..... :)

2009-05-04 @ 19:01:47
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Nicko

Vadå hmmm??

2009-05-04 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0