kanske finns det hopp för mig ändå

Någon har visat mig att kärlek finns.. när jag tappat hoppet för det..
Någon har smekt min kind.. innan jag fattade vad som hänt
Någon har strykt sin hand över mitt hår.. tittat mig djupt i ögonen..
Någon har hållt om mig hårt när jag hade det svårt...
Någon har viskat fina ord i mitt öra.. även om jag har svårt att ta det till mig...
Någon har sagt att " jag släpper dig aldrig"....
Någon har sagt att jag ska försöka sova, jag lämnr dig inte, jag finns här när du vaknar, jag finns här när du behöver mig...
Någon har sagt att han bryr sig om mig,..
Någon har sagt att han är orolig för mig...
Någon har visat ömhet och närhet...
Någon har visat sin kärlek till mig...
Tillägg, denna någon sa att han älskade mig... denna någon var i 7 himlen... men han BLÅSTE mig.... fattar inget men var nog lika bra...

Denna någon har ett underbart hjärta, denna någon är så fin, önskar alla hade en sån person i sitt liv.
Jag är glad att jag fått uppleva det vackra jag saknat i mitt liv. Det tragiska är att vi är så olika och jag ser ingen framtid för oss ihop. Han vill.. säger han.... men jag kan inte.. det skulle inte funka i längden... jag är så ledsen för det :(

Samtidigt så har det tänts ett litet hopp i mitt trasiga hjärta.. att han finns nog där ute som kan älska på detta vis... det är bara inte min tur just nu.... bye

Kommentarer
Postat av: marie

Fint skrivet vännen =)

och han finns där ute nånstan, förr eller senare dyker han upp... Kramen

2009-09-16 @ 09:08:08
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: marie

Du förtjänar det bästa... Kram

2009-09-16 @ 09:09:43
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Tack gumman. det gör du oxå :)

2009-09-16 @ 09:13:14
URL: http://sunshine38.blogg.se/
Postat av: Maria

När vi minst anar det, står kärleken bakom dörren. Våga lita till känslan du har, att DU är värd det bästa och att det någonstans därute finns någon som är perfekt, just för dig. Kanske inte just nu, men längre fram. Misströsta ej, din tid kommer också. Önskar dig en underbar dag, var rädd om dig.

Kram Maria

2009-09-16 @ 11:08:31
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0