Time out- söker tröst

.... inte krogen då men kke bloggandet.. för ett tag men jag kommer tillbaka starkare än någonsin!!

Just nu så är det lite kaos i mina tankar, mycket funderingar om dittan och dattan. det har hänt så mycket på kort tid och jag försöker bara smälta det, ta tag i nya krafter och gå vidare. De säger att livet börjar vid 40 så jag får väl tro på det och invänta den dagen nästa år! I mina funderingar och tankar så skyller jag på mig själv (jag veet det är jättedumt) och jag önskar att jag lyssnat på alla varningar lite tidigare.. man hade mål och önskningar om framtiden men det gick i kras, nu måste jag fixa nya mål inför min lyckliga framtid! Jag försöker se frammåt och positivt och tänka på de få goda ting jag har kvar, mina vänner prio 1!! Utan er så vet jag inte vad jag gjort, älskar mina M och M och S ni är bäst!! Behöver jag tröst så finns ni och det är underbart att veta! Jag har jobb när det är låg konjuktur! Fan vet vad som hänt om man varit arbetslös. Mina arbetskamrater är guld värda! Det är mycket på gång i höst på jobbet och privat, ska med 2 kryssningar och det ska bli skitkul! Tjejkryssning i slutet på oktober och naturligtvis ROCK AT SEA i nov !!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland behöver vi stanna upp en stund och summera vårt liv. kanske har du gått på en del tabbar och när man ser svaren i efterhand blir man lätt "efterklok"....rannsakar sig själv och tycker att man skulle gjort en del saker annorlunda osv... Jag vill säga en sak till dig, din "resa" har säkert lärt dig någonting och förhoppningsvis har denna kunskap gjort dig starkare än förut. Du får vända blad och börja på en tom sida. Livet är inte alltid enkelt men vilken tur att dina vänner finns där för dig och att du har ditt arbete och din underbarae son. önskar dig allt gott och hoppas att det vänder och att du hittar det "där" som gör just DIG lycklig. DU är värdefull så var rädd om dig.

Kram Maria

2009-09-05 @ 10:24:31
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/
Postat av: lena

Ja jag säger som dig Nicko... Du har ju tagit tag i en stor del av dina problem, å det är ju allrtid en bra start...

Du fixar det här du mä..

Efter regn kommer sol... Ha det så bra du kan, å tänk på dig själv... Kram hela dan...

2009-09-10 @ 08:31:00
URL: http://lenahenden.blogg.se/
Postat av: karolina

allt blir bra :) saker händer för en orsak och saker misslyckas så att bättre saker sker. :)

2009-09-12 @ 22:50:13
URL: http://karolinaness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0