En mycket bra helg!

Började med att fredagen åkte jag och Sussie till Hanna och Kari! Kari skulle åka med Crille till Heroncity och se en film så kunde vi ha lite tjejsnack och planera lite bröllop. Hanna och Kari ska gifta sig i september (om ni nu inte visste om det *s*). Vi fick go mat och efterrätt och så tog vi några öl och läskeblask *s*. Vi skrattade och hade så kul, 3 hysteriska kvinnor hehehe. Det blev karaoke med och det är jue såå himla kuuul!! Bästa var att jag vann över Crille hela tiden (nästan). Hannas 8 årige son, hahaha näää 18 år är han :) ja det här måste vi göra om! Kari skjutsade hem oss den natten! Lördagen kom Mr F hit och sov kvar till söndagen.. jag säger bara MYYYSSS!!! det häftiga med han är att vi planerar våra möten.. (går inte in på direkt här hur) men det är så häftigt och vi gillar nog det båda lika mycket! Undrar hur nästa blir? Jag har lite ideer faktiskt ;-) TONI kom hem lö natten med för att bara sova och hämta kläder. Vi satt och pratade med han och jag fick krama om honom. SAKNAT!!! Min goa pojke.. som åkte iväg sön morgon tidigt tillbaka till Sthlm. Nu befinner han sig i Gävle. På söndagen när Mr F åkt hem så åkte jag hem till Anna och fikade, vilken tokrolig go tjej. Vi planerade att vi skulle börja styrketräna ihop så vi ska kolla in F&S på torsdag!!!! Jaaaa äntligen! Anna skjutsade mig till Marie där jag lovat hoppa av till på g hem, där hade hon besök av en tjej som har en 2 mån gammal bebis.. såå söööt :) men ack så ledsen..  När de gått så pustade både jag och Marie ut.. bebisar är över för oss nu hahahahaha.... även om jag längtat efter en till i många år MEN kände då.. gud vad skönt hahahahaha, dessutom är jag för gammal för att börja om.  Lillpojken har trånga luftrör och man riktigt hörde hur svårt han hade för att andas via näsan när han var så ledsen. JAG fick nästan panik, jag kunde knappt andas själv. Kallas det för empati? *s*. Ska möta Monika på stan för vi ska promenixa till jobbet ihop. Kul med sällskap och i kväll så jobbar jag med mina girls. Happy!!! 

Ta hand om er och gå ut i solen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0