Påskdagen

Sitter här på morgonen med en kopp kaffe och funderar.. nåt jag tänkt mycket på är att sen jag fyllt 40 så har jag förändrats, inte så mycket till sättet, är samma gamla Nicko men en mer tillfreds Nicko, lite tuffare och mer frammåt. Jag känner mig mer fri och kan göra vad jag vill när jag vill utan att skämmas för det. Jag lever helt enkelt mitt liv och tar vara på det goda så gott som... jag vill prova på saker, göra roliga saker, lite äventyr skadar aldrig :)

Igår var vi och storhandla jag och Toni med min pappa sen var Toni och spelade fotboll och jag passade på att hälsa på en kissekatt som jag ska se till i ett par dagar då min kompis är hos sin kille i sthlm. På kvällen tog jag med min son till Athena för att äta middag. Det var så roligt och vi kommer göra sånt fler grr. Lite mamma son quality. maten var väl god men samtidigt så kände jag att jag kunde lika gärna ha gjort den hemma, men som sagt roligt att vara med min son! Sist vi var ute och åt på en restaurang tillsammans var dagarna före hans student och det är snart 1 år sen, gud vad tiden går fort!!! Min lilla son är en lite man nu (han skulle se vad jag skriver ) ;-), det här på banken fick han inte men han är glad att han har ett jobb  nu iaf så han kan handla vad han vill och spara till sina resor innan han drar in i lumpen i höst!

M har hört av sig och vill ta en fika och förklara varför han betedde sig som en idiot, jag menar WHAT? NU? efter alla dessa månader? Varför det är min fråga? Jag ska nog träffa han men bara för att höra hans dumma förklaring!!

Jag har varit på en dejt (27 mars). En inköpare från Mjölby så verkar jättetrevlig och så rolig.
Han kom till Etuna vid 16 tiden och vi gick och tog en fika. Vidare på en rundvandrig på stan men det var så kallt så vi beslöt oss för att gå på bio. Vi såg Edge of darkness! Fråga mig inte vad den handlade om ;-) ja det biobesöket kommer jag ALDRIG att glömma!! Efter bion var vi på Ming och åt mat. Sedan följde han mig till dörren där han hade sin bil parkerad och kysste mig! Sen åkte han hem. ´< Ja vilken underbar första dejt!! Vi kommmer att träffas igen!

Idag blir det mat hos mamsen :)
Ha en trevlig påskdag alla <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Hmmmm..... Undrar just varför hon inte minns vad filmen handlade om.... asg

You go girl, gör vad du vill o känner för, det är ju ditt liv :)



Kramen

2010-04-04 @ 15:45:46
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Mr F

Tack ;)

2010-04-04 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0