skumbollar

Har tryckt i mig X antal sådana i 2 dagar nu, har även ätit Ben and Jerry glass i 2 dagar, fick go mat och tårta idag, vad blir det i morgon? Varför gör man så? varför köper jag sånt skit och trycker i mig? Har inte gjort det på mycket länge men NU är det tydligen läge för sånt! varför? Tröstäter jag? vad är det jag saknar? MIN SON? Gaahh, han har snart varit borta i en vecka på jobb  och jag måste vänja mig vid att han är hemifrån nu (Like it or NOT) det ÄR så ensamt här!! Tänk om man hade nån goding här som satt och myste med mig och klappa på mig och sa att det ordnar sig lilla vän, du fixar det här!! Visst kan det vara skönt att vara ensammen men ibland är det en pina, jag är jue en gos tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0