Bästa Julklappen Ever...?!

Ja vad kan det vara? Det kan jag inte tala om här meen... min son är nr 1. Han fick jag för 20 år sen snart (15 dec) och han är mitt ALLT! Finns INGET jag absolut inte skulle göra för honom!! 2 är nog förhoppningsvis framtida barnbarn. Jag verkligen längtar till den dagen, jag ska bli världens bästa farmor! 3 en ny Kärlek som jag kan hitta på en massa tokroliga saker med. 4 Höjd lön som faaan *s* så jag kan köpa min borg/slott/gård med ;-). Jaa det finns en hel del!
En riktigt fin Julklapp vi fick igår av vår chefs chef var att vår chef INTE kommer tillbaka till oss och jag tror att det har fallit en stor sten från all personal och vikariers hjärtan!! Detta trodde vi inte men det är så sant så och vi vill fira detta med champagne!!! Vår nuvarande chef får vi behålla åtminstonde i 1 år frammåt och det gillas av alla (även mig trots att hon tycker jag har en tuff attityd ;-). <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0