Det flyter på för min son *stolt mor*

Mitt hjärta har fått jobb på hm-lagret via Manpower och har fått jobba rätt mycket. Han trivs bra men är lite ovan med stålhätteskorna han är tvungen att ha på sig.Han har nu varit där i 2 veckor och nästa vecka har de frågat han om han vill ha ett monteringsjobb. Tror inte det var på hm lagret utan nån annanstans manpower rekryterat han. Han tackar JA till all jobb de erbjuder han. Igår när han var på lagret så gick han till sitt skåp på lunchen för att kolla sin mobil om han fått sms eller om någon ringt. (De får inte ha sina mobiler på sig när de jobbar) och av gammal vana så lägger han mobilen i fickan istället för skåpet! Han jobbar på och känner sen att det vibrerar i fickan och funderar på om han törs ta upp mobilen och svara. Nyfikenheten tar över och han fiskar upp mobilen och svarar, då är det en  man från en bank här i stan som undrar om Toni kan komma på en intervju nästa vecka. Toni har som jag tidigare skrivit ansökt om praktikjobb i 3 mån/heltid på en bank. De skulle höra av sig till han i slutet på februari men det var aldrig nån som hörde av sig och vi tänkte att han fick det då inte. Nu ska han på intervju nästa vecka och då får vi hålla tummarna för han. Toni är jätteglad! Jag är som vanligt en mycket stolt mor :) <3

Kommentarer
Postat av: Marie F

Va roligt att det går så bra för honom! =)

2010-03-19 @ 09:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0