Ledig i 4 dagar!! Toast Master/Madame

Vad ska man då hitta på? Först och främst bara koppla av och känna riktigt att man är ledig, det är ganska viktigt för mig! Jag menar bara strosa omkring och bara vara. Koppla bort jobb och dyl. Jag kommer visserligen ta fram snabeldraken men jag har hela dagen på mig att dammsuga! NO Stress! På em kommer Marie hit efter hon slutat sitt jobb och vi ska fika och prata lite siit ;-) Alltid lika trevligt! Ikväll kanske jag åker och spelar lite wii, ja vi får se! Skulle på tjejmiddag ikväll men värdinnan blev magsjuk så det får vi skjuta upp.Nästa onsdag är det dags för fika på stan med våra 2 av 3 arbetskamrater som börjat på Tema Yngre! Kuul!! Vi ska försöka träffas och fika ca 1ggn/mån :). Min systers son Aleks har fyllt 1 år och han skall firas på fredag. På fredag fyller även Janne år och han var här i måndags och bad om ursäkt för sitt dåliga beteende, vilket var mycket schysst gjort av han. Vi är vänner förmodligen nu och det är han som vill spela wii, ja vi får se! I måndags em när han kom så hade jag Hanna och Kari och Sussie här hos mig så vi stog i farstun och pratade hehe men iaf han KOM och det betyder mycket för mig eftersom jag fatta nada när jag fick dump smset!

Vi är 3 tjejer som ska hjälpa Hanna och Kari med bröllopet (bröllopsfixare)! Det ska bli så himla kul och jag har blivit vald att bli ToastMaster fast då Madame. Alla som blir bjudna på brölloppet skall vända sig till mig om de vill hålla tal eller göra nåt annat för brudparet på deras stora dag! Mitt namn och emailadress + nr kommer att stå med på inbjudningskorten! Det ska bli en stor ära att få vara med och se till att bröllopsfesten flyter på som Hanna och Kari vill! Jag ska även vara en av Tärnorna och det ska bli fantastiskt roligt! Har aldrig varit tärna förut och kommer förmodligen aldrig gifta mig så detta kommer att bli ett äventyr för mig med :) Mycket skoj! Lägger in lite om vad en ToastMaster/Madame gör :) Kram och var rädda om er <3

Kommentarer
Postat av: Anna

HEj . Vilken ära du fått. D kommer du klara gallant då du sprider så mycket glädje var du än är. Kram på dig o du: MÅSTE SES SNART !!!!! Kramizar

Postat av: Nikolina

Tack Anna :) Vad gullig du är! JA! Klart vi ska ses snart!!

2010-03-18 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0