Singel

Ja så är det nu och det var kke lika bra det! Janne skicka ett sms i måndags eftermiddag om att han tycker att vi inte ska ses mer, tyvärr och att jag skulle ha det bra! VA?? På förmiddan så messa han som vanligt och tyckte det var synd att jag jobba till 21. Vad hände efter det? jag ringde upp han men han svara inte, messa tillbaka men inget svar, BORTA! Fattar inget.. varför gör man så? Jag tycker det är så jävla fegt! varför är det så svårt att vara rak och ärlig? Är de rädda för att såra? Alla är väl glada över att få veta hur det ligger till egentligen och då får man ett val att välja om man vill ha det så eller ej!! Varför är det så jävla svårt? Om man nu är så rädd för att prata med mig varför inte skicka ett sms och tala om hur det ligger till istället för att dra??!! jag blir så trött på de senaste killarna jag träffat, de  har alla varit rädda för att stå för sanningen, en betedde sig så ILLA mot mig så jag var tvungen att göra slut med han för att jag orkade inte ta emot all skit som HAN mådde dåligt över, han hade inte förmågan att göra slut med mig utan jag var tvungen att dra mig ur.... en annan ljög mig rätt upp i ansiktet, han har bett om ursäkt.. månader försent men ändå. och Janne bara borta?? de har alla sagt att jag är en underbar tjej, världens snällaste och goaste med hjärtat på det rätta stället! VARFÖR väljer man att göra en sån människa illa? Förtjänar inte en underbar människa respekt och ärlighet??

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, jag ryser när jag hör detta och jag känner verkligen med dig, Nico ! Det är märkligt hur vissa män är funtade, de verkar komma från en annan planet och har inte en susning om hur man beter sig. Själv har jag blivit lärd, hela min uppväxt, att jag ska behandla och benmöta andra som jag själv vill bli behandlad och bemött. Dessa "män" eller ska vi kalla dem "kräk" har nog inte lärt sig detta eller så tycker dom så mycket om sig själva och ser bara till sina egna behov och glömmer bort människor omkring dem själva. De män du träffat på slutet och berättar om här, de är inte annat än ynkryggar !!!



Hur ont det än gör, blicka frammåt och gå vidare. Här är det inte du som gjort något fel utan du kan sträcka på dig och skaka bort dina obehagskänslor. Du är värd en man som har mål i mun och som kan prata även om sådant som tynger och på så sätt reda upp innan man avslutar något.



Sänder massa styrkekramar och kom ihåg; DU är värdefull. / Maria

2010-03-10 @ 08:18:47
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Tack Maria!

2010-03-10 @ 08:21:42
Postat av: Marie

Självklart förtjänar du respekt och ärlighet! Sånt där agerande trodde man tillhörde högstadiet, men tydligen inte. Vissa människor växer aldrig upp och det är jättetråkigt att du råkat ut för några såna. Men tro inte för en sekund att det är DIG det är fel på! Det vet du innerst inne att det inte är. Det är rent av synd om människor som beter sig sådär.. Janne kan inte må speciellt bra i livet och han är antagligen heller inte säker i sin mansroll. En riktig man är ärlig och visar respekt.



Jag hoppas verkligen du slipper mer av den här sorten... Och jag förstår att du sätter upp murar när sånt här händer. Men försök vara öppen för möjligheter och kärlek.. den rätta kan finnas precis runt hörnet och det vore synd om du missade honom pga såna här fegjävlar!



Stor kram!

2010-03-10 @ 08:48:41
URL: http://maorie.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Niko. Beklagar d som hänt och håller med övriga om att Janne inte är värd dig. Dock kan ja inte säga så mycket mer om honom då ja inte känner honom.

Att bli sårad o bortvisad d tar på en jätte hårt o man bygger murar runt sig för att inte bli sårad igen, d skall gudarna veta. Men var inte rädd för kärleken. Den finns där o du kommer hitta den verkliga kärleken för det är du värd, ge d tid bara. Vet hur d e så säger så här: Lev livet för man lever d bara en gång. Med eller utan gubbe.

Många kramar.

Postat av: Nikolina

Tack alla!

2010-03-10 @ 09:51:20
Postat av: Mamma

Kan inget annat än hålla me de andra....

Du är en underbar människa Nicco och förtjänar bara det bästa, du är en enormt stark kvinna o klarar dig utan sån skit som dom senaste IDIOTERNA visat sig vara..... Ge det tid bara, kärleken finns där ute nånstans o den finns för oss alla. Kramen

2010-03-11 @ 16:44:56
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Nicko på jobbet

Tack Mamma love you <3 ;-)

2010-03-11 @ 17:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0