Tungt och stor sorg.

Just när man börjar se ljust på tillvaron så kommer nedslaget. Min kära arbetskamrat G som  fick en hjärtinfarkt förra månaden åkte in till lasarettet häromdagen. Hennes son trodde att G fått en Stroke. G hade fått krampanfall senare på lass, de hade tagit prover och nu kom resultatet man INTE vill höra... det visade sig att hon har elakartad canser i lungorna som skickar metastaser till Hjärnan, där det finns tumörer med.. va??? G blir 60 i höst och har 4 barn. Hon ska opereras och påbörja cellgifter.. :(((. Vi förlorade en arbetskamrat för 1 år sen som fick canser i levern.  Hur mycket ska man orka ta?? Mina tankar går till G och hennes familj. :(

Och inte nog med det så fick jag veta igår straxt innan jag skulle hem från jobbet att mitt ex far tagit sitt liv ??? What?? :(( han lämnar fru och 3 barn efter sig. Detta är helt obegripligt :((( Mina tankar går till dem också, så tungt för dom, vilken sorg.... tänker på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Margot

Livet är tufft ibland, på något vis måste man ta sig vidare fast det kanske inte alltid känns så/ Kram

2010-05-28 @ 11:17:49
URL: http://margoth
Postat av: Nicko <3

Ja Margot, dessa prövningar. Kram

2010-05-28 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0