Vem är du??

I em var jag på Maxi och handlade till några pensionärer...  ser en kille framför mig i kassan som  skall till att betala sina varor. Jag känner igen killen, han är i min ålder och jag tror jag känner igen han från Grundskolan. Ansiktet är väldigt bekant... När han ser mig så hälsar han glatt och jag kikar under luggen (har jue en sån nu) och hälsar tillbaka lite avvaktande (tänkte att bara han inte börjar snacka med mig för jag vet Fan inte Vem han är!! Minnet är kaputt. Som tur var el  otur (han var jue skit sööt) så packade han ner sina varor och gick. Det är så pinsamt när folk kommer fram och pratar med en .. och man har inte en susning om vem personen är!!! Shit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0