saknar

Jag saknar dig min vän. Du är underbar,snäll och har en härlig humor. Jag vet att det aldrig blir du och jag... det har du visat mig de senaste gångerna vi träffats. Jag vet att du tycker om mig men thats it. Vi är vänner.. fine... men du har hållt dig borta i mer än 2 veckor och jag trodde väl aldrig att jag skulle sakna dig så... spec på msn.... så tomt... det gör mig ont men det är väl så det ska gå till? eller? Life goes on, du på ditt håll och jag på mitt.. inga mer telefonsamtal och inget mer dravel på msn, våra tokiga osammanhängande samtal som flöt ut i rymden till seriösa deep shit samtal. Jag undrar.. saknar du mig?

Kommentarer
Postat av: Williamdaniella

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2010-12-19 @ 18:42:16
URL: http://williamdaniella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0