- 1 - 2kg .....

det går framåt iaf... Som de flesta vet har jag tränat med mitt Attract Promenadband sen 30 dec 2010. Vägde mig efter 4 veckor på min födelsedag och ser att jag gått ner 1 kg... WHAT?? Jag har varit och är fortfarande så jävla duktig, tränar flera ggr/vecka... 1 jävla kilo.... Nåväl, bara att fortsätta.. vägde mig veckan efter och då visade det 2 kg... BRAAA ... bara att fortsätta.. jag tycker det är så skönt och kul!!
Jahaa vad hardå hänt den senaste tiden? Massor, allt och inget... KAOS hahaha ;-)
Har haft party som ni sett tidigare i bloggen, så himla kul! Fyllt år.. no big deal... Testat Josef bar, inget för mig! Var på Harrys i fredags och träffade mitt ex som jag inte sett sen jag lämna han.. det var intressant! Talade om vad jag tyckte och tänkte om han och ändå kunde jag bara stå och le mot han i slutändan och det var så skönt! Visste att det var över och att jag gjorde rätt! Skönt att höra att han vet OM att han behandlat mig som skit! Åter igen fick jag det bekräftat och att all ilska hade runnit av mig så därför kunde jag bara le åt han. IM DONE! Good for me :)
Har köpt balkongmöbler i rotting som jag ska måla.. och köpa nya dynor till!! Nu kan våren komma!
Hanna och Kari var här igår och berättade att de förmodligen as we speak fått tillgång till ett hus i Mariefred med hör och häpna 9 rum??!! Stackars Kari, han kommer att få städa ihjäl sig ;-pPp. Roligt för dom!! jag vill också ha ett hus.. vid vattnet (dream on Nicko)!

På jobbfronten.. är det KAOS!! Finns inga vikarier så ordinarie får komma in och jobba. Vi har fått fler vårdtagare, mindre personal och hinner inte med nåt annat... allt som ska dokumenteras i datorn får vänta... det är inte roligt!! Fortsätter det så här så kommer alla att gå in i väggen.. det är liksom inte roligt att gå till jobbet nu för de tror man är en Superwoman och kan ta hur mycket jobb som helst!! sen tycker jag att jag har hamnat mellan stolarna lönemessigt de  senaste 3 åren och vet inte riktigt hur jag ska ta det med chefen då jag tycker att jag förtjänar mer i lön... försök förklara det till en chef vi haft i lite över ett år som tycker jag har en tuff attityd.... WHAT?? Då känner inte hon mig..

Min son lumpar vidare, han har tatuerat ordet Frivilligt på foten.. knäppis haha. Saknar han!
Ikväll känner jag mig ensam men imorgon är en annan dag och nya möjligheter! Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0