Dag 1 Presentation av mig själv!

Jag heter Nikolina och kallas för Nicko! Jag har precis fyllt tro det eller ej hela 41 år! :) Jag har en son på 20 år som just nu gör lumpen i Uppsala! Han är mitt allt! (är inte så konstigt)! Jag är tyvärr singel, skulle jag skriva att jag trivs med det så ljuger jag! Visst är det skönt ibland att vara själv men saknaden av en annan persons närhet är enorm. Jag vill verkligen hitta Kärleken men har sån idiot otur!!! Nåväl kke finner jag min gubbe på hemmet och då jävlar! ;-). Jag bor mitt i smeten (centrum) och trivs jättebra! Jag kke behöver flytta sen eftersom min son förmodligen flyttar hemifrån så småningom... jag vill inte hehe.. men men!

Jag jobbar inom vården och trivs bra. Jag har kanon arbetskamrater och fina vårdtagare! Just nu så har vi det tungt! Mycket arbete och ingen personal... Roligt i lönekuvertet men mindre kul när man är slut och inte orkar nåt annat!

Jag älskar vatten... kan sitta vid en sjö eller hav och bara titta ut över vattnet! Det är så rogivande!
Jag tränar med mitt attract promenadband hemma i vardagsrummet,skönt och nyttigt! Vill komma iväg och testa Zumba, har bara testat det hemma! Jag älskar dans och musik. Önskade att jag hade ro att läsa böcker men nu var det längesen! Mest framför datorn på gott och ont! Kollar lite serier ibland, True blood, vampire diaries och V 2009!

Jag är en tokkärring som älskar humor,skrattar högst, oftast glad och mycket snäll.. tyvärr ASG.
Undrar ni nåt så fråga på! Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0