Dag 2 En person jag vill träffa just nu!

.. han ska vara lång mörk och ha ett smittsamt leende... nja hahahahaha ;-)

Det finns så många människor jag vill träffa! Jag vill träffa mina kusiner i Australien och Usa Makedonien... inte minst de som bor här i Sverige...
Jag vill träffa mina vänner som jag så sällan typ aldrig träffar Mariana, Angelique mfl..
Jag  vill träffa Ricky Martin (mums) och inte mums a la Maria Montazami nu va.. ;-)
Min son! <3 finaste! Min första stora kärlek.... bara för att.. hehe

Finns många många jag vill träffa men just NU.... vill jag träffa...  just ikväll.. precis nu.. Mr Pla Fan *s*

Kommentarer
Postat av: Marie, Orsa

:))

2011-02-14 @ 15:41:08
URL: http://marielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0